طرح کشت و فرآوری آلوئه ورا
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از زمان ظهور آلوئه ورا مدت زیادی نمی گذرد ولی به محض ظهور آن و شدت استفاده آن بین مردم به محبوبیت بسیار بالایی رسید. 

طرح کشت و فرآوری آلوئه ورا منجر به تولید فرآورده های زیادی از جمله: کارخانه تولید شربت آلوئه ورا، ژل، پودر، محصولات آرایشی و بهداشتی میباشد.

 آلوئه ورا از خانواده کاکتوس ها می باشد و به آبیاری بسیاری کمی نیاز دارد و بیشترین استفاده مفیدی که از آلوئه ورا می شود ژل درون برگ های آلوئه ورا می باشد که کاربردهای بسیار زیادی دارد. 

طرح توجیهی ژل، پودر و نوشیدنی آلوئه ورا یکی از آن طرح هایی است که می تواند به درآمد زایی برسد. 

راه اندازی خط تولید ژل و پودر آلوئه ورا این روزها بسیار باب شده است و خیلی از افراد به خیال اینکه می توانند به سود بسیار بالایی برسند در این راه سرمایه گذاری میکنند. 

اما احداث کارخانه تولید آلوئه ورا و مشتقات آن دردرجه اول نیازمند سرمایه های بسیار بالایی می باشد همچنین قبل از احداث کارخانه باید تمامی جوانب آن بررسی شود به طوریکه طرح توجیهی تولید مشتقات آلوئه ورا باید تمامی موارد آن زیر نظر سازمان مربوطه تایید شود تا مجوز احداث آن ارائه گردد. 

خرید تجهیزات و دستگاههای گران قیمت برای هر خط تولیدی که مربوط به آلوئه ورا می باشد بسیار هزینه بر است ضمن اینکه مواد اولیه و طرح بسیار مناسب برای بسته بندی کردن محصولات نیز در نظر مشتری بسیار مهم است تا بتواند به یکی از مشتریان ثابت و همیشگی تبدیل شود. 

بعد از راه اندازی خط تولید آلوئه ورا و بسته بندی محصول نهایی، حال نوبت به معرفی و فروش آن در بازار می رسد که شما باید هزینه بسیاری بابت تبلیغات آن نیز انجام دهید. 

این هزینه ها شامل: برندسازی، تبلیغات بنری، تبلیغات در رسانه ملی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و ...

از مشکلات اصلی خط تولید آلوئه ورا میتوان به خرید تجهیزات گران قیمت و هزینه تبلیغات اشاره کرد که شاید قسمت بزرگی از این کسب وکار را به خود اختصاص دهد. 

اما بهتر است قبل از سرمایه گذاری در هر خط تولیدی که شما را با مشکلات زیادی روبه رو میکند در زمینه انواع خط تولید نیز تحقیقاتی انجام دهید. 

یکی از راههایی که می توانید سریعتر در زمینه کسب وکار خود سرمایه گذاری کنید دریافت خط تولید از شرکت سارگن استون می باشد. 

این شرکت با ارائه بیش از 12 خط تولید پردرآمد، پرسود و جذاب به شما کمک میکند تا بتوانید یکی از آنها را انتخاب کرده و سریعا کسب وکار خود را شروع کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کرده  و با نحوه کار این خطوط تولیدی آشنا شوید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: